טיפים לשולחן חג

השנה, יותר מתמיד, כולנו רוצים להרגיש את החגיגיות והשמחה למרות השהות הממושכת בבית. חמישה טיפים פשוטים וקלים לביצוע יעזרו לכם לקשט את שולחן החג:
  • צאו לטבע. לא תאמינו איזה אוצרות טבעיים אפשר למצוא בחוץ שיקפיצו לכם את שולחן החג בקלות. בחורשה ליד הבית, בצד הכביש בדרך לעבודה ואפילו בחוף הים. פרחים, ענפים ירוקים, אצטרובלים, גבעולי חיטה, צדפים וקונכיות הם חומר גלם חינמי ונהדר לפני שאתם קופצים לחנות.אין לכם טבע ליד הבית? פתחו את המקרר. גם פירות, ירקות וענפי תבלין יכולים להיות לערב אחד קישוטים מושלמים. חפשו את ענפי הרוזמרין, אשכולות ענבים, ארטישוק, רימון, אננס ודלעת ערמונים.

 

  • קיימות. אם החלטתם בכל זאת לרכוש פריטי עיצוב ועריכת שולחן, בחרו במוצרים שתוכלו להנות מהם גם אחרי הארוחה. במקום זר פרחים אפשר לקנות עציצי תבלין ריחניים, סקולנטים או רקפות שיישארו איתכם עוד הרבה זמן. את המפיות החד פעמיות ניתן להמיר במפיות בד שיתנו תחושה חגיגית ויוקרתית, ויוכלו לשמש אתכם בעוד הרבה ארוחות בהמשך.

 

  • יחס אישי. הניחו על כל צלחת פתק קטן עם שם האורח. מעבר לכך שתימנעו מבוכה ראשונית של איפה להתיישב הפעם, זה ייתן לאורחים שלכם תחושה שחשבו עליהם ושהם יכולים להרגיש בבית. בונוס למתקדמים: כתבו ברכה אישית מכל הלב, לכל אחד, על גלויה יפה. חשבו איזה נקודת פתיחה נעימה ומשמחת תתקבל בסעודה.

 

  • צאו מהמסגרת. עריכת שולחן לא חייבת להיות סימטרית ומוקפדת. פיזור של אגרטלים בגבהים שונים, של נרות בצורות ובצבעים שונים, ייתן לכם מראה מרשים ומיוחד. לאמיצים שבינכם, ותרו על סט הכלים המפואר והניחו לכל אורח צלחת בצבע ובצורה אחרת. אם השולחן שלכם יפה, אפשר גם לוותר על המפה.

 

  • לא רק שולחן. הסתכלו על החלל שבו אתם מארחים, ולא רק על שולחן החג. ניתן להניח אגרטלים קטנים, נרות או קישוטים אחרים במקומות נוספים בבית. על השיש, על שולחן הקפה, על שידה קטנה ואפילו בשירותים. לתלות שרשרת אורות או דגלונים בסלון. פיזור של ריח טוב בעזרת נר ריחני או מבער יעטוף את כל הבית בתחושת חג וייתן לכם ולאורחים תחושה טובה ונעימה.

 

  • אל תעמיסו. לסיכום, והכי חשוב, אל תשכחו שהשולחן היפה נועד לתרום לאווירה החגיגית ולהיות מסגרת עבור האוכל – ולא להפך. אל תגזימו עם פריטים שלא ישאירו מקום לאוכל, או שיפריעו להתנהלות השוטפת של הארוחה. ותרו על מונומנטים גבוהים מדי שיסתירו לכם זה את זה, על צמחים מלכלכים ועל כל דבר שיגרום להתעסקות מיותרת בזמן הארוחה.

 

בתאבון! 🙂

שתפו בסושיאל

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פינת המאמרים

מוצרים אחרונים

הצטרפו לרשימת התפוצה

טיפים לעיצוב הבית מעניינים אתכם? הצצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מדי חודש למייל רשימת המלצות שתשדרג לכם את העיצוב של הבית

עקבו אחרינו