בידוד בבית

שוב סגר? שוב נכנסתם לבידוד? למרחב שבו אנחנו נמצאים יש השפעה גדולה על האנרגיה ומצב הרוח שלנו. בעזרת כמה פעולות פשוטות, ובעלות מינימלית תוכלו להעביר את ימי הבידוד בצורה נעימה ונינוחה יותר.

חדר מיון. קודם כל להוציא. לפני שתכניסו הביתה מוצרים חדשים, חשבו מה יש בבית שאפשר להיפטר ממנו. לא פעם אנחנו אוגרים כמויות של חפצים שאין בהם צורך ממשי והם הופכים את הבית לעמוס ומבולגן, מה שמשפיע גם על בני הבית הגרים בתוכו… תוכלו להקדיש זמן בבידוד הארוך כדי לרוקן ארונות ולמיין מגירות, לתרום בגדים ומשחקים שאינם בשימוש ולאוורר קצת את הבית. חכו לתחושת הסיפוק שאחרי…

טבע בבית. עכשו אפשר להכניס קצת יופי פנימה. אם יש לכם גינה או צמחיה בסביבה הקרובה לבית, תוכלו לקטוף קצת פרחים או ענפים ירוקים ולפזר ברחבי הבית באגרטלים או אפילו בכוסות יפות. אפשר גם להוסיף להזמנה מהסופר זר פרחים קטן שיעשה לכם שמח בלב. 

אור קטן בחושך. נרות ריחניים מייצרים חמימות ואווירה רומנטית בין רגע. מומלץ לפזר אותם לפזר ברחבי הבית לקראת ערב ולהתמסטל מהריחות הטובים. גם נרונים פשוטים ללא ריח בכוס זכוכית יעשו את העבודה. למתקדמים – הניחו נר במבער וטפטפו כמה טיפות של שמן ריחני ומרגיע. לבנדר לדוגמא.

זהירות צבע טרי. אפשר לנצל את הזמן שהתפנה לשדרוג הקירות. צבע חדש נותן תחושה של ניקיון ורעננות. תוכלו להזמין ישירות הביתה צבע ומברשת ולחדש את הקיר בסלון או בחדר השינה באתר של נירלט לדוגמא. למתקדמים – בחרו טפט לקיר מאלפי האפשרויות הקיימות ברשת, והדביקו אותו על הקיר שנבחר. זה יקפיץ בבת אחת את המראה הכללי של הבית.

תמונה אחת שווה. כמה פעמים אמרתם לעצמכם שתכינו אלבום או תפתחו תמונות לבית? עכשו זה בדיוק הזמן להיזכר ברגעים היפים שלכם ביחד ולהנציח אותם על הקיר. עם מסגרת או על קנאבס, בעזרת אטבי עץ או פשוט על המקרר. זה תמיד מעלה חיוך.

DO IT YOURSELF. ולסיום, המלצה חמה שתכניס אתכם למצברוח טוב וגם תכניס עוד יופי הביתה. קחו לכם פרוייקט DIY (דו איט יורסלף) מאחד המדריכים הקיימים בפינטרסט וביוטיוב. הכנת מובייל מאוריגמי, שדרוג רהיט ישן, או סתם צביעת מנדלה משותפת, יעביר לכם כמה שעות בכיף שבסופן תקבלו תוצר עצמי שימלא אתכם סיפוק. 

שתפו בסושיאל

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פינת המאמרים

מוצרים אחרונים

הצטרפו לרשימת התפוצה

טיפים לעיצוב הבית מעניינים אתכם? הצצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מדי חודש למייל רשימת המלצות שתשדרג לכם את העיצוב של הבית

עקבו אחרינו